ROOM FOR LIFE

PATRIK SEMB
IKEA BUSINESS

 

”Hur ska vi överträffa de många individernas vardagsrumsdrömmar
och få dem att känna sig som hemma?”

Användarcentrerad design är på stark frammarsch både nationellt och globalt. Konsumenter har blivit mer medvetna och ställer högre krav på sin produkter och tjänster vilket i sin tur sätter press på företag att förstå sina kunders beteenden och behov för att bättre kunna erbjuda det som kunderna efterfrågar. 
Företag, stora som små har insett vikten av den här typen av relationsbyggande då det ger en mer långsiktig relation till kunderna och en mer träffsäker produkt som möter kundens behov. En win win helt enkelt. 

På onsdagens FormFrukost får vi träffa Patrik Semb på Ikea Business som kommer och berättar om Ikeas projekt Room for Life. Ett projekt där Ikeas designers fått möjlighet att bo hemma hos olika familjer under en tid för att skapa sig en bättre förståelse för hur vardagslivet ser ut runt om i dagens Sverige med fokus på vardagsrummet.

Patrik kommer att berätta mer ingående om detta projekt samt visa bilder från lanseringen på Ikea i Sundsvall. 




FORMFRUKOST

ONSDAG 11 OKTOBER
09.00-10.00
 

PLATS
GOMORRON ÖSTERSUND
PRÄSTGATAN 42, ÖSTERSUND

 
ikea.png